Straipsniai

Įdomūs būdai numesti svorio šią vasarą

Vėl tas pats metų laikas – orai šyla, o dienos ilgėja. Vasara – puikus metas išeiti į lauką ir mėgautis viskuo, ką siūlo gamta. Tačiau jei norite numesti svorio, gali būti sunku išlaikyti motyvaciją. Štai keli smagūs būdai, kaip šią vasarą išlikti svorio ribose:

1. Leiskitės į žygį: Be to, tai puikus būdas deginti kalorijas. Nepamirškite susipakuoti sveikų iškylos pietų, kad galėtumėte pasistiprinti žygio metu.

2. Eikite plaukti: Plaukimas yra puiki treniruotė visam kūnui, be to, karštomis vasaros dienomis jis atgaivina. Būtinai įsidėkite sveikų užkandžių, kuriuos galėsite suvalgyti po plaukimo.

3. Žaiskite tenisą: tenisas yra puiki kardio treniruotė, be to, labai smagi. Žaisdami su draugu ar šeimos nariu galite žaisti dar maloniau. Vėlgi, nepamirškite įsidėti sveikų užkandžių ir gėrimų, kad per mačą išliktumėte hidratuoti. Plius, jai žiūrite teniso rungtynes per televizorių ar statote su draugais galite išbandyti internetines pramogų svetaines kaip „Optibet“(https://www.optibet.lt/sport) ar kt. Galite statyti už bet kurį žaidimą ar įvykį, o „Optibet“ pateiks jums to įvykio koeficientus.

4. Dar vienas smagus būdas numesti svorio šią vasarą – lankyti šokių pamokas. Šokiai yra ne tik puiki kardio treniruotė, bet ir labai smagus užsiėmimas. Be to, lankyti šokių pamokas su draugais – puikus būdas bendrauti ir išlaikyti motyvaciją. Taigi, jei ieškote smagių būdų, kaip šią vasarą numesti svorio, apsvarstykite krepšinio arba šokių pamokas. Džiaugsitės, kad tai padarėte.

5. Dar vienas puikus būdas mankštintis – sodininkystė. Ne tik sudeginsite kalorijas nuo lankstymosi ir kėlimo, bet ir gausite papildomos naudos – gryno oro ir saulės.

6. Šokinėjant su „Hula hoop“. Ar tikėtumėte, kad šokinėjant hula hoop gali sudegti iki 600 kalorijų per valandą? Tai pasakius, sunku valandą kabarotis ant kabučių, bet jūs suprantate, kad tai smagu, fiziškai intensyvu ir galite tai daryti savo kambaryje. Taip, tai taip pat padeda numesti svorio. Jei esate pradedantysis, pabandykite pasunkintą lanką, nes jį lengviau sukti, bet kai tapsite geresnis, pereikite prie lengvesnio lanko, kuriam sukti reikia daugiau pastangų, todėl jis padeda sudeginti daugiau kalorijų. Juos gali išbandyti ir vyresnio amžiaus žmonės. Tiesiog įsijunkite muziką ir galėsite pradėti.

7. Badmintonas. Vienas iš nedaugelio žaidimų, kuriuos galite žaisti bet kur. Ir jis sukelia didelę priklausomybę. Nors galite išbandyti ir kitas galimybes, pavyzdžiui, tenisą, kriketą ir net krepšinį, daugumai jų reikia daugiau erdvės, daugiau žmonių arba brangios įrangos. Badmintonui net nereikia tinklo! Daug energijos, konkurencija ir bėgimas – visa tai labai padeda jūsų ištvermei. Trumpai tariant, bet kokia sporto forma yra puiki.

8. Lėkščiasvydis. Turite šunį ir parką netoliese? Nusipirkite frisbį ir pirmyn. Savaitgalį galite pasikviesti draugų ir taip pat pažaisti. Bet kokiu atveju visi metimai, gaudymas ir bėgimas padeda jūsų kūnui. Tiesą sakant, per 30 minučių žaidimo galima sudeginti beveik 100 kalorijų, jei sveriate 60 kg. Ir tai nebūtinai turi būti lėkščiasvydis, galite išbandyti ir tinklinį.

9. Kikboksas. Dauguma sveikatos centrų ar sporto salių taip pat siūlo bokso ir kikbokso kursus, kurie yra puikus būdas nuleisti garą po sunkios dienos ir smagus sportas. Papildoma nauda yra ta, kad jie lavina savigynos įgūdžius.

Taigi išeikite į lauką ir mėgaukitės vasara, kartu numesdami svorio!