Paskelbti reputacijos tyrimo naujausi rezultatai parodė, kad vėl pastebėtas ir įvertintas „Camelia“ vaistinių tinklas. Visuomenės nuomone, šios įmonės reputacija Lietuvoje – geriausia.
Tai paaiškėjo paskelbus didžiojo reputacijos tyrimo rezultatus. Tai – jau septintus metus iš eilės „Customer Centric Consultacy“ bendrovės vykdytas Lietuvos verslo reputacijos tyrimas.
„Camelia“ vaistinių tinklo reputacija tris kartus iš eilės tarp Lietuvos įmonių buvo pripažinta geriausia nuo 2018 metų. Pernai šis vaistinių tinklas šioje kategorijoje nusileido tik „Lidl“, tačiau vis tiek buvo geriausiai įvertintas tarp šalies vaistinių tinklų. Šiemet „Camelia“ titulą susigrąžino ir buvo dar kartą visuomenės pripažinta turinti geriausią reputaciją Lietuvoje.
Šiemet tyrimas buvo atnaujintas siekiant atskleisti, kokią įtaką verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputacijai padarė pastarųjų vienerių metų įvykiai, o ypač – reakcija į Rusijos pradėtą karą Ukrainoje.
„Pastarojo laikotarpio įvykiai ir dėl jų vykstantys procesai, pavyzdžiui, spartus produktų kainų didėjimas, Lietuvos gyventojus dar labiau paskatino elgtis racionaliai ir taupiai, tad klientai dar kartą įvertino mūsų pastangas suteikti jiems galimybę reikalingas prekes įsigyti už kuo prieinamesnę kainą“, – sako mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė. 2022 m. kovo mėnesį „Spinter“ atlikto reprezentatyvaus šalies gyventojų tyrimo duomenimis, beveik pusė apklaustųjų „Camelia“ įvardijo kaip mažiausių kainų vaistinių tinklą. Antrąją vietą užėmęs vaistinių tinklas tokio įvertinimo sulaukė tik iš 16 proc., o trečiąją – iš 12 proc. respondentų.
„Prasidėjus karui Ukrainoje, reagavome operatyviai: iš prekybos išėmėme rusiškas ir baltarusiškas prekes, nutraukėme bendradarbiavimą su šių šalių atstovais, tiekiame paramą Ukrainai, į darbą priimame iš karo zonų atvykusius ukrainiečius. Tai darome ne dėl apdovanojimų, tačiau dėl to, kad esame atsakingas verslas. Bet kuriuo atveju, džiaugiamės, kad šalies gyventojai pastebėjo mūsų gerus darbus“, – dėkoja A. Budrikienė.
„Camelia“ vaistinių tinklas šiemet antrus metus iš eilės gyventojų buvo pripažintas tvariausiu farmacijos sektoriaus ženklu Lietuvoje. Tai atskleidė nepriklausomas Europos prekių ženklų tvarumo indeksas „Sustainable Brand Index“. Visame tvariausių Lietuvoje veikiančių ir skirtingus sektorius atstovaujančių sektorių įmonių reitinge „Camelia“ užima antrą vietą.