Sveikata, grožis

Pratęsus karantino ribojimus, „Eurovaistinė“ įveda konsultaciją telefonu ir savaitgaliais

Dar pernai startavusi nemokama paslauga klientams, kurie nuotoliniu būdu teiraujasi dėl vaistų, maisto papildų ar kitais su sveikata susijusiais klausimais, nuo šiol bus vykdoma ir savaitgaliais. Toks sprendimas priimtas po karantino ribojimo pratęsimo. Nuspręsta, kad tiems, kam aktualu susisiekti su farmacijos specialistu ir išsiaiškinti rūpimus klausimus, nuo šiol telefonu nemokamai galės daryti ir šeštadienį bei sekmadienį nuo 9 iki 18 val.

„Eurovaistinės“ direktorė Aušra Rubė sako, kad paslauga pasiteisino, negalėdami susisiekti su gydymo įstaigomis gyventojai kreipiasi į vaistines arba skambina vaistininkui.

„Mes suteikiame galimybę nemokamai ne tik gauti rūpimą konsultaciją apie vaistus ir kitus vaistinėse esančius produktus, juos čia pat telefonu užsakyti ir atsiimti pasirinktoje vaistinėje. Klientai vertina šią paslaugą dar ir dėl to, kad tokiu būdu galima rezervuoti ir receptinius vaistus“, – sako A. Rubė.

Per šešias paslaugos „Mano Eurovaistinė telefonu“ savaites skambučių skaičius augo 67 proc. Pastebima, kad šis rodiklis nuolat didėja. „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė pasakoja, kad klientai dėkingi, jog net ir kalbant telefonu farmacijos specialistai supranta, apie kokius preparatus kalbama.

„Padedame žmonėms ne tik rezervuoti reikiamus vaistus, bet ir kartu peržiūrime namuose esančią vaistinėlę, nes bendravimas telefonu leidžia su klientu bendrauti kur kas ilgiau. Pasitaiko atvejų, kai skambinantis tiesiog vardina tai, ką turi savo vaistinėlėje, o mūsų specialistai konkretizuoja, koks tai preparatas ir kokiais atvejais jis vartojamas. Tokiu būdu dar ir primename, kad nereikia užsiimti savigyda“, – sako L. Bielskė.

Pasa jos, jeigu skambinama rezervuoti reikiamus vaistus ar kitas prekes, įmonė įsipareigojusi tokią rezervaciją į pasirinktą vaistinę paruošti ne ilgiau nei per tris valandas. 70 proc. užsakymų paruošiama kur kas greičiau. Atsiimti tokį pasiruoštą krepšelį galima per tris darbo dienas, bet tiek klientai net nelaukia, ateina dar tą patį vakarą.

„Šią „Mano Eurovaistinė telefonu“ paslaugą mėgsta patys vaistininkai, ji leidžia taupyti laiką ir ji ypač patogi savanoriams, kurie pasirūpina vaistais garbingo amžiaus žmonėms“, – teigia A. Rubė.

Paslaugą įmonė teikia kasdien nemokamu numeriu 880050005 nuo 9 iki 18 val.

Pranešimą paskelbė: Laura Bielskė, Eurovaistinė, UAB