Sveikata, grožis

Šventinėje kampanijoje BORJOMI atgaivina ikoniškąjį elnią

„Borjomi“ – mineralais neprilygstamas prekės ženklas, kurio sudėtyje yra juvenilinio vandens – šventinėje šių metų kampanijoje, kviečiančioje atsigaivinti, įsilieja į šventinio sezono stebuklus.

Įsileiskite atgaivą

Šventinis sezonas garsėja renginiais, vakarėliais ir tradicijomis, dėl kurių jis linksmas ir įdomus. Šių metų kampanijai „Borjomi“ – legendinis vanduo iš Sakartvelo gelmių – pasirenka netikėtus švenčių stebuklus su žinute „Įsileisk atgaivą“.

Legendinis vanduo iš Sakartvelo garsėja savo atgaivą teikiančiomis savybėmis. Taigi, yra puikus kompanionas tomis dienomis, kai šventiniu laikotarpiu reikia papildomo atsigaivinimo. Šiame kontekste „Borjomi“ kviečia visus, besiruošiančius šventėms, atsigaivinti ir pasisemti energijos, įsijausti į chaosą ir mėgautis nuostabia nepaprasta šio sezono atmosfera.

Šventinė kampanija buvo nufilmuota Sakartvele ir yra „Borjomi“ nuolatinių pastangų sukurti netikėtas ir ikoniškas akimirkas rinkodaros priemonės tęsinys. Kampanija, kurioje kreipiamas dėmesys į gyvenimo būdą, Sakartvelo gamtą ir ikoniškąjį elnią – pagarbą Sakartvelo gamtai, paveldui ir naujai šalyje gimusiai kūrybiškumo bangai.

Vėl pristatomas mitinis Borjomi elnias

Legenda pasakoja, kad mitinį Boržomio šaltinį atrado jaunas elnias, pabėgęs nuo persekiojančio medžiotojo. Pagrindinė kampanijos figūra yra garsusis elnias, kuris daugelį metų buvo Boržomio mitologijos dalis.

Siekiant perkelti piktogramą į naują sritį, ikoniškasis elnias buvo perkurtas ir pritaikytas butelių dizainui, filmams ir interaktyviems objektams. Akcijos tikslas – paversti Boržomio elnią atjaunėjimo sinonimu šventiniu laikotarpiu.

Limituoto leidimo dizainas

Kampanija taip pat pristato šių metų riboto leidimo dizainą. Prekės ženklo pakuotės įsilieja į šventinį švenčių pojūtį ir remiasi firminėmis „Georgian Green“ ir „Deep Blue“ spalvomis, kurios yra neatsiejama prekės ženklo dalis. Butelio dizainas taip pat rodo, kad „Borjomi“ elnias yra prekės ženklo archetipas su centrine vieta ant pakuotės. Dizaino estetika grindžiama stipriu prekės ženklo paveldu Sakartvelo gamtoje, tuo pačiu supriešindama ją su elegantiška, šiuolaikiška dizaino estetika, kuri atliepia šiuolaikiškumą ir tendencijas. Pakuotės su nauju dizainu visose parduotuvėse pasirodė gruodžio 1 d.

Apie kampaniją

Kampanijos veidas – pripažintas geriausias modelis Lika Rigvava.  Joje taip pat dalyvauja daugybė kitų garsių veidų iš Sakartvelo, tokių kaip mados ikona Mariam Sanogo ir televizijos laidų vedėjai Salomėja Gviniašvili ir Bakhva Bregvadze. Filmo garso takelį įgarsino vienas garsiausių Sakartvelo muzikos prodiuserių Alexandre’as Kordzaia aka Kordzas, kurio hitas „Untitled Fantasy“ buvo perdarytas ir pritaikytas kampanijai.

Pranešimą paskelbė: Rūta Čičiurkaitė, IDS BORJOMI EUROPE